VISITES TEATRALITZADES: NOU ESPECTACLE AL MUSEU DE LA TORNERIA
1 de desembre de 2021

Si voleu con猫ixer el Museu de la Torneria d'una manera diferent, no us podeu perdre: reTORN(s), paisatges (musicals, teatrals, po猫tics, dansats...del Museu de la Torneria.
Us sorprendr脿 la quantitat de sons que es poden extreure dels objectes i m脿quines del museu. Si us agrada la dansa i la poesia, veureu noves coreografies i sentireu pomes d'autors i autores ben propers.
Teatre eSsela presenta l'espectacle reTORN(s) els dies 11, 12, 17, 18 i 19 de desembre. Amb Santi Carcasona (composicions i arranjaments musicals), N脿dia Pesarrodona i Oriol Roca (int猫rprets/ballarins). Poemes de Segimon Serrallonga, Maria Merc猫 Mar莽al, Joana Rapall, Josep Carner Ovidi montllor i Carme Guarsch i Darn茅.
Entrades a Ticketara.com