CARANDELL vs BEETHOVEN
16 d'octubre de 2021

Dissabte, dia 16 d鈥檕ctubre, la sala audiovisual del Museu de la Torneria es va omplir en dues sessions per veure el muntatge audiovisual que el pintor Joan Pujol Carandell ha dedicat a Ludwig van Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement. L鈥檃cte, amb aforament de trenta persones, va comen莽ar amb les explicacions del propi autor i, a continuaci贸, es projectaren dos muntatges audiovisuals, un amb la 9a Simfonia i, un altre, amb composicions diverses del m煤sic alemany. Entre els dos muntatges, Carandell va utilitzar prop de tres-centes imatges, entre pintures, fetes en diverses t猫cniques, i esbossos. Tamb茅 es va parlar del poema Oda a la joia, de Friedrich Schiller, escollida pel compositor com a text coral al final de la 9a Simfonia.