EL JACIMENT IB脠RIC DE LES SERRASSES
18 de febrer de 2021

Els diez 16, 17 i 18 de febrero, els alumnes de primer d'ESO de l'Escola Institut Marta Mata han realitzat una visita al Jaciment Iberorom脿 de les Serrasses. La visita i el taller han consistit en una localitzaci贸 in situ on es varen dur a terme les excavacions d'urg猫ncia entre els mesos de gener i febrer de 1952. Actualment no hi ha cap senyalitzaci贸 i nom茅s es pot observar el tall vertical de la carretera a Conanglell. En total es varen trovar nou sepulcres i dues sitges, amb nombroses restes de cer脿mica i banyes i osos d'animals.La segona part del taller consist铆 en la visualitzaci贸 de les restes conservades al local que l'ADET t茅 a l'edifici del Museu de la Torneria.Est脿 previst que l'ADEt i el Museu de la Torneria organitzin una visita oberta al p煤blic en general en els propers mesos, tot coincidint amb la presentaci贸 del llibre de les excavacions que ha elaborat Josep Fern谩ndez Palou.