PRESENTACI√ď DEL NOU LLIBRE DE PERE COLOMER
28 de febrer de 2020

Divendres 28 de febrer de 2020. A les 20:00 al Museu de la Torneria. Pere Colomer i Roma coneix b√© les col√≤nies industrials del Ter mitj√†. Hi ha viscut i les ha estudiades. Ara ens presenta un llibre entendedor, curi√≥s i did√†ctic. √Čs una eina per con√®ixer amb detall una de les singularitats de la industrialitzaci√≥ de Catalunya. Pere Colomer ha escrits i publicat diversos treballs sobre la hist√≤ria empresarial i sobre les col√≤nies industrials. Destaquem les dues col√≤nies que coneix m√©s b√©: Fabra i Coats (Borgony√†) i Vila-seca, totes dues al terme de Sant vicen√ß de Torell√≥. L‚Äôany 2014 va guanyar el premi Ciutat de Barcelona amb el llibre: ‚ÄúBarcelona, una capital del fil. Fabra i Coats i el seu model de gesti√≥‚ÄĚ.  Organitza: Museu de la Torneria i Associaci√≥ d‚ÄôEstudis Torellonencs (ADET).

Museu de la Torneria 2015 Web realitzat per: Creació de pàgines web Torelló - SGM