脠XIT DE LA 9a MOSTRA DE CINEMA ETNOGR脌FIC A TORELL脫
25 d'octubre de 2019

Una quarantena de persones varen omplir la sala audiovisual del Museu de la Torneria per veure el muntatge Josep Rif脿, de la g煤bia a la c脿mera de v铆deo, produ茂t per Tintorera Productions, amb Xarli Doblas al capdavant. Es varen projectar diversos fragments de l鈥檕bra de Josep Rif脿. Des de reportatges d鈥檈sdeveniments locals: uns Tardoral al bosc de la Grevolosa, un cert脿men ocellaire o el ball de la dansa, fins a reportatges sobre fen貌mens metororol貌gics, sobre bolets, sobre ocells o sobre la granota roja. Tamb茅 es va projectar un fragment d鈥檜n publireportatge sobre una empresa que t茅 cura de les pe眉lles de les vaques. En total, quaranta-cinc minuts per recon猫ixer i homenatjar la figura amateur de Josep Rif脿.