APR脠N A TORNEJAR. JORNADA D'INICIACI脫 AL TORN DE FUSTA
11 d'octubre de 2019

Dins la Setmana d'Artesania de Catalunya, el proper divendres dia 11 d'octubre, de les 17 a les 20 de la tarda,  el Museu de la Torneria, en col路laboraci贸 amb el Gremi Fusta i Moble de Barcelona i l'empresa La Torneria, us proposa un taller d'aprenentatge del torn de fusta. Us podeu inscriure gratu茂tament en aquests tel猫fons: 650589385//639431185 o als correus: info@museudelatorneria.cat o info@Latorneria.cat. L'activitat s'adre莽a a tot tipus de p煤blic major de setze anys interessat en fer un tastet de l'ofici de torner artes脿 amb la g煤bia i l'enformador. Els participants inscrits podran provar les eines al torn i fer una pe莽a de fusta tornejada. El professor 茅s el jove torner torellonenc: Jordi Pladevall.