HIST脪RIA DEL JAZZ. CARANDELL
20 de juliol de 2019

El pintor Joan Pujol Carandell, d鈥檃rrels torellonenques, va presentar el seu muntatge audiovisual al Museu de la Torneria. La sala, amb aforament per a quaranta persones, es va omplir de gom a gom per veure la proposta de l鈥檃rtista: m煤sica de jazz amb l鈥檕bra pict貌rica dels principals int猫rprets de jazz vistos amb la mirada del pintor. El p煤blic va poder gaudir d鈥檜na m煤sica coneguda i unes imatges personals que il路lustren la gran versatilitat del pintor a l鈥檋ora de cop莽ar moments i detalls dels m煤sics de jazz universals. Com que Carandell s鈥檋a convertit en un expert de la m煤sica explicada a trav茅s de la seva obra, no descartem programar els seus propers muntatges.