Una passejada pel Torell贸 antic
2 de juny de 2019

脪mnium cultural organitza aquesta sortida amb la col路laboraci贸 de l鈥橢scola d鈥橝rts Pl脿stiques i el Museu de la Torneria. Recorregut: carrer de la Pau, pla莽a Sant Forti脿, carrer Balmes, Malianta, el Firal, Ges Amunt, placeta d鈥檈n Pujol, carrer del Pont, carrer de Sant Josep i tornada al carrer de la Pau. Pinzellades d鈥檋ist貌ria i art 茅s una proposta de col路laboraci贸 entre l鈥橢scola D鈥橝rts Pl脿stiques i el Museu de la Torneria. Durant el recorregut s鈥檈splicaran alguns fets hist貌rics i els alumnes de l鈥檈scola podran prendre apunts gr脿fics. L鈥檃ctivitat 茅s oberta a tothom. Horari: de 10 a 13h. Inici i final al Museu de la Torneria (carrer de la Pau, 12-14)