ESPECTACLE "CAMINS DEL PARAD脥S"
18 de maig de 2019

Camins del Parad铆s El rapsode sabadellenc Valent铆 Maym贸 va recitar poemes de Mn. Cinto Verdaguer acompanyat d鈥檜na tenora. El p煤blic, m茅s de seixanta persones, varen gaudir de l鈥檈spectacle po猫tico-musical. Una escenografia de Jordi Lara, adaptada i integrada a l鈥檈xposici贸 permanent del Museu de la Torneria, va resultar convincent i emotiva. Poemes com La Barretina, dedicada al barretinaire de Prats de Moll贸, la tenora desmuntada per formar una creu o la delicadesa de Maym贸 agafant un ram de flors silvestres s贸n nom茅s algunes pinzellades del magn铆fic espectacle ofert gr脿cies a l鈥橝grupaci贸 Sardanista de Torell贸 dins dels actes del 50猫 Aplec de Primavera.